آرشیو اردیبهشت ماه 1402

کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر ایران با ارائه خدمات درمانی- زیبایی در بالاترین سطح استاندارد بین‌المللی، مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها

تزریق بوتاکس در سعادت آباد

۴ بازديد

تزریق بوتاکس در سعادت آباد باعث حفظ زیبایی صورت و انجام روش های جلوگیری از پیری پوست، جزء مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی کل چهره محسوب می شود. چرا که پوست صورت به طور طبیعی، روند پیر شدن را طی می کند و کم کم نشانه های پیری در پوست مشاهده می شود. یکی از نشانه های بارز افزایش سن، بروز چین و چروک در صورت است.

بروز این مشکل به دلایل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهم ترین دلایل آن، افزایش سن است. اما خوشبختانه امروزه با روش های مختلفی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود، می توان روند پیری را به تعویق انداخت و از آن جلوگیری کرد. یکی از بهترین روش ها  تزریق بوتاکس است.

هزینه جوانسازی پوست چقدر است؟

۴ بازديد

همه ما برای افزایش اعتماد به نفس خود، به زیبایی چهره و اعضای صورت خود اهمیت می دهیم. اما همان طور که می دانید با افزایش سن، و بروز عوامل مختلف ژنتیکی، و افزایش رادیکال های آزاد در پوست، باعث به وجود آمدن چین و چروک و بروز نشانه های پیری پوست می شود. به همین دلیل افراد در سنین مختلف و حتی از سنین پایین و جوانی هم روش های مختلف برای جوانسازی پوست را انجام می دهند.

گذر زمان و افزایش سن از جمله مهم ترین عواملی است که باعث بروز مشکلات پوستی مختلف و چین و چروک می شود. از طرفی میل به زیبایی و داشتن چهره ای جذاب و پوست و یکدست در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است. علاوه بر این، خوشبختانه روش های مختلفی وجود دارد که هر فرد می تواند متناسب با مشکل پوستی خود یا سنش بهترین روش جوانسازی پوست را انجام دهد.

به همین منظور می توانید به کلینیک پوست و مو ایران مراجعه کرده و مشاوره های لازم برای انتخاب و انجام روش جوانسازی مناسب پوست خود را دریافت نمایید.